Partneo buduje dla Ciebie sieć partnerów, którzy polecają Twoje produkty i usługi w zamian za prowizję.

Piszą o Twoim sklepie na swojej stronie lub blogu, na profilu Facebook, na innych portalach społecznościowych czy stronach informacyjnych.

Wynagradzasz ich tylko i wyłącznie od efektu. Sam ustalasz, jakie rezultaty są satysfakcjonujące dla Ciebie.

  1. 1. Wybierasz za co chcesz wynagrodzić partnera

    • Prowizja od sprzedaży (CPS)
      Wynagradzasz partnera ustaloną prowizją od kwoty zamówień, które złożyli dzięki niemu nowi klienci
    • Prowizja od czynności (CPL)
      Przyznajesz pewną kwotę partnerowi w zamian za konkretną czynność. Może być to np. zapisanie się nowej osoby do newslettera lub zarejestrowanie w Twoim sklepie/stronie.
    • Prowizja od kliknięcia (CPC)
      Wypłacasz partnerowi określoną kwotę za każde kliknięcie użytkownika w Twój link lub banner reklamowy na jego stronie
  2. Budując sieć partnerów koncentrujemy się głównie na pierwszej opcji – prowizji od sprzedaży. Najbardziej zadowalającym efektem będzie jak największa ilość zamówień dokonanych w Twoim sklepie.

    1. 2. Ustalasz atrakcyjne prowizje dla partnerów

      Sugestia: Im wyższa prowizja, tym chętniej partnerzy są skłonni współpracować z Tobą i polecać Twoje produkty.

    2. 3. Dostajesz informację od Partneo, jakich partnerów dla Ciebie
      pozyskaliśmy oraz gdzie Twoje produkty są promowane.

      Każdy pozyskany partner, ma podobną sieć sprzeday (znajomych) jak Ty. Przypuszczalnie nie poświęci na promocję tyle czasu co Ty, bo Twojego zaangażowania nie sposób ocenić, ale gdy partnerów będziesz mieć dziesięciu i więcej… Twoje obroty mogą się dwoić i troić!

    3. 4. Obserwujesz statystyki sprzedaży i rosnący przychód.

      Po przekroczeniu progu wypłaty dla partnera, zatwierdzasz jego prowizję. Partner widzi, że jesteś godnym zaufania współpracownikiem, dzięki czemu z jeszcze większą intensywnością poleca Twoje produkty!

      Podsumowując:

      Na początku nie wydajesz nic, a my pozyskujemy dla Ciebie partnerów. Infor­mujemy ich o Twoim sklepie i produktach oraz możliwej prowizji od sprzedaży. Partnerzy umieszczająna swoich stronach informacje i polecenia, co generuje ruch ich czytelników w Twoim sklepie. Część z nich zdecyduje się na kupno Twoich produktów. To zwiększa Twój obrót, a partnerzy dostają ustaloną prowizję od sprzedaży. I tak w kółko… Prawda, że proste?